دوشنبه ۰۱ دی ۰۴

مدیریت مشتریان سرنخ با php چیست

۲۴ بازديد

برای دانلود سریع فایل کافیست روی دکمه‌ی پایین کلیک کنید

برای دانلود اینجا کلیک فرمایید ( مدیریت مشتریان سرنخ با php چیست )



· • • • • • • • °° • مدیریت مشتریان سرنخ با چیست  مدیریت مشتریان سرنخ با چیست مفهوم سرنخ در با تکنیک‌ های مدیریت سرنخ، مشتریان جدیدی › › مفهوم سرنخ در با تکنیک‌ های مدیریت سرنخ، مشتریان جدیدی › › · سرنخ در یعنی شما می‌توانید سرنخ فروش خود را به مشتریان بالقوه‌ تبدیل کنید با ثبت سرنخ‌ها در سی آر ام، می‌توانید آن‌ها را پیگیری کنید تا به مشتری تبدیل شوند فرآیند مدیریت سرنخ چیست؟ فرمول محاسبه نرخ تبدیل سرنخ کاواک › فرآیند مدیریت سرنخ چیست؟ فرمول محاسبه نرخ تبدیل سرنخ کاواک › مدیریت سرنخ چیست؟ مدیریت سرنخ ، فرآیند هدایت سرنخ های شما از اولین جرقه علاقه به محصول یا خدمات شما، تا تبدیل شدن به یک مشتری خوشحال است در اینجا مثالی از مدیریت سرنخ آورده شده است مدیریت سرنخ چیست؟ وبینه › مدیریتسرنخچیست مدیریت سرنخ چیست؟ وبینه › مدیریتسرنخچیست مدیریت سرنخ مجموعه ‌ای از روشها،فرایندها و سیستم‌های ردیابی و مدیریت مشتریان احتمالی استروش سیستماتیک برای دریافت و ارزیابی مشتریان و تبدیل آنها به یک منبع درآمد است مدیریت سرنخ چیست؟ کار و کسب › مدیریت سرنخ چیست؟ کار و کسب › فرایند یا چرخه مدیریت سرنخ روش‌های تقویت سرنخ مزایای تقویت سرنخ‌ها تفاوت سرنخ و مشتری ۳ شاخص کلیدی عملکرد مهم مدیریت سرنخ جمع‌بندی فرایند سرنخ مانند یک چرخه عمل می‌کند اجزای این چرخه شامل موارد زیر می‌باشد در این مرحله باید جمع‌آوری سرنخ‌ها از طریق کانال‌های مختلف صورت گیرد این کانال‌ها می‌توانند شامل وب‌سایت، کمپین‌های تبلیغاتی و… باشد به کمک فرم‌های سرنخ می‌توانید این سرنخ‌ها را جمع‌آوری کنید به جهت اینکه بتوانیم سرنخ‌ها را به مشتری تبدیل کنیم باید بتوانیم با آنها ارتبا ارسال ایمیل شخصی‌سازی شده استفاده از تبلیغات ارسال خبرنامه انتشار پست‌های بلاگ و بازاریابی محتوایی این مرحله به حفظ مشتریان در سازمان نیز کمک خواهد کرد باید توجه داشت دستیابی به مشتریان جدید ۵ برابر گران‌تر از حفظ آنهاست ۸۲ درصد از شرکت‌ها معتقدند که حفظ مشتریارزان‌تر از به‌دست‌آوردن است افزایش ۵ درصدی در حفظ مشتری ممکن است منجر به ۲۵ تا ۹۵ درصد سود بیشتر شود نکته قابل‌توجه هر فروش نیازمند ۵ مرتبه پیگیری توسط فروشنده بعد از اولین تماس می‌باشد ۸۰ درصد فروش‌ها از این طریق اتفاق می‌افتد اما حدود ۴۵ درصد فروشندگان پس از اولین عدم پذیرش توسط مشتری دیگر به پیگیری ادامه نمی‌دهند ۲۲ درصد از فروشندگان پس از ۲ مرتبهعدم پذیرش دیگر به پیگیری ادامه نمی‌دهند ۱۴ درصد از فروشندگان پس از ۳ مرتبهعدم پذیرش دیگر به پیگ نرخ تبدیل سرنخ به  تعیین‌کننده درصد سرنخ‌هایی است که وارد مسیر فروش می‌شوند و در واقع واجد شرایط محسوب می‌شوند این یک معیار مهم است زیرا به شما بینشی از فرصت‌های فروش بالقوه می‌دهد به‌عنوان‌مثال اگر سرنخ درخواست دمو به سازمان شما را ارسال کند می‌تواند به تبدیل شود و وارد مسیر فروش شود منظور از مسیر فروش خارج‌شدن سرن باتوجه‌به مطالب ذکرشده مدیریت سرنخ یک فرایند جمع‌آوری، پیگیری و تقویت سرنخ‌ها برای تبدیل‌شدن یک سرنخ به مشتری می‌باشد تعداد زیادی از سرنخ‌ها از طریق کانال‌های مختلف مانند کمپین‌ها وب‌سایت و… وارد قیف فروش می‌شوند و مراحلی را طی می‌کنند تا به مشتری تبدیل شوند لازم به ذکر است تمامی سرنخ‌های وارد شده به قیف فروش به مشتری تبدیل نشده و در هر مرحله تعدا مدیریت سرنخ چیست؟ اهمیت، مراحل و نکات قواعد فروش برتر › مدیریت سرنخ چیست؟ اهمیت، مراحل و نکات قواعد فروش برتر › توزیع سرنخ شامل تطبیق سرنخ ها با نمایندگان بازاریابی است که برای تبدیل آنها به مشتریان وفادار مناسب هستند هر سرنخ نیازها و اهداف منحصر به فردی دارد و هر متخصص بازاریابی ترکیبی منحصر به فرد

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

 

دانلود مستقیم و سریع

 

برای دانلود اینجا کلیک فرمایید ( مدیریت مشتریان سرنخ با php چیست )

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد